20 mar 2015

Inspiracje #40 - natlok ślicznych widoków, od których zapragniesz mojej śmierci

Piątek, kolejnego weekendu początek. I coraz większa panika, że coś zapomnę na te dwa dni. Na szczęście bilet trzyma moja koleżanka, więc jedno z głowy. :X Lubię w sumie ten dreszczyk przygotowania. Niestety jest już mniejszy, bo to będzie trzeci raz samodzielnie w Wawie. :) Na jutro i pojutrze ustawię posty, bo nie sądzę, że będę w stanie coś sensownego napisać.
Jak w tytule. Mam nadzieję, że śmierć poniosę już po powrocie i nie będzie bolesna. xD Chciałabym sama zrobić takie zdjęcia. Być w tych miejscach, oddychać tamtejszym powietrzem, wygrzewać się tamtejszym słońcem. I wędrować, podziwiać, poznawać. Niestety to marzenia do zrealizowania w dalekiej przyszłości. :X Mam nadzieję, że kiedyś się udadzą.

♡ 

♚ Dream houses ♚ #3 | via Facebook

...


Untitled

" sobrepondo infinito " 😍

Untitled

Untitled

When the sun goes down

Mountains

Wasting My Young Years | via Tumblr

Cesky Krumlov - my schooltrip

Wonderland | via Tumblr

exploring the mountains💕🗻

Minnesota forest river, Grand Marais

relax

Zachęcam do zapisywanie sobie tych zdjęć w formie tapety na telefon bądź komputer, bo jakoś tak od razu milej się robi od takich widoczków. :D
Omfg, będę wam odpowiadać na pytania, tulić, odwiedzać wasze blogi, dziękować wam, ale potrzebuję do tego długiego wolnego. Nie wiecie, ale przez cały tydzień wchodziłam na internety góra na godzinę. I nawet nie widziałam wszystkich waszych komentarzy pod postami. ;_;
Miłego weekendu.
Całuję ;*

9 komentarzy:

  1. Piękne widoki :) Powodzenia w Wawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widoki zapierają dech w piersiach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne widoczki! Baw się dobrze w Wawie c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Super widoki. Ja też Ci życzę, żebyś się dobrze bawiła ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Widoki zapierają dech w piersiach...że są takie miejsca na Ziemi...piękne...których nigdy nie zobaczę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zdjęcia! 1, 8, 11 i 13 to moje faworyty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne :) dla mnie natura jest niesamowitą inspiracją do tworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne :) dla mnie natura jest niesamowitą inspiracją do tworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rób mi tego, za oknem widzę nijakie i brzydkie choinki...

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D