17 mar 2015

Migoczące w kolorze bursztynu

Coraz bardziej majaczy mi się na horyzoncie chęć założenia sukienki. Niestety wiem, że jak na razie to really bad idea. Będąc świeżo po chorowaniu pakowanie się w cienkie ciuszki jest pomysłem godnym antynobla. A tak marzy mi się założenie jaskółkowej kiecki. C: Jest jeszcze czas. Na razie wymęczę się w spodniach.
Testowałam nowe tło. Jestem tak samo niezadowolona jak z tego beżowego pasiastego. Czy ja, cholera, nie mogę raz w życiu coś wybrać i być zadowolona na amen? No szit, wykańcza mnie to. Chyba stworzę ankietę odnośnie zdjęć, żeby się trochę ogarnąć. Jak myślicie? Pomożecie biednej sierotce ogarnąć to miejsce? :D
Przerobiłam zaśniedziałe kolczyki. Niestety nie mam zdjęć przed, ale musicie uwierzyć mi na słowo, że druciki były brązowe. :X Nie dorzucałam żadnych innych koralików, bo te same z siebie są ozdobne. Machnęłam im gwoździa z kulką oraz maleńką przekładkę. :)




Płaczę, bo nie mam czasu na oglądanie seriali. ;_; Tyle odcinków do nadrobienia. Wakacje szykują się przed monitorem. :3
Miłego dnia!
Całuję ;*

8 komentarzy:

  1. Jaskółkowa sukienka? Pewnie jest bardzo fajna, możesz wstawić jej zdjęcie na bloga, bo jakoś sobie jej tutaj nie przypominam. Kiedyś miałam bluzę w jaskółki, a teraz mam sukienkę z kolibrem :).
    Jeśli trza, to pomożemy ;).
    Ja jako tła używam kartek z bloku z takim śmiesznym papierem ni to rysunkowy, ni to techniczny.
    Fajne kolczyki, chociaż na tym ostatnim zdjęciu trochę zlewają się z tłem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to zdjęcia staram się robić na dworze. :3 Szczególnie na drzewie, bądź jakiś deskach. xD
    Kolczyki ładne, ale nie w moim stylu. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstawiaj śmiało ankietę ;) Kolczyki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki ładne ;) Ja też mam ochotę na coś innego niż spodnie -,- Teraz mam rekolekcje, więc jutro do kościoła włożę sukienke ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem ból braku seriali.. Zabrałam się za jeden, ale musiałam robić coś innego, więc odłożyłam.. Potem przypomniałam sobie o innym serialu, który niedługo ma nowy sezon, a ja muszę nadrobić poprzedni.. A czasu za mało..Fajne kolczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbuj z jakimś neutralnym tłem bez wzorów :) A kolczyki same w sobie faktycznie są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolczyki :3 A co do ankiety, to myślę, że to dobry pomysł. Ja, w każdym razie, z chęcią wezmę w niej udział :D

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D