9 mar 2015

Na co rozpieprzyłam 50 złotych

Jest już lepiej, ale nadal łykam tablety i zapijam je syropem na kaszel, który ma smak starego buta. Nie chce rozchorować się na poważnie, bo za dwa tygodnie koncert i muszę być ostra jak brzytwa, a nie z kaszlem nie pozwalającym normalnie funkcjonować. :X
Już nie mam co pokazać, ale przyszła paczka z Image Arte i wyratowała mnie od nienapisania postu. :D Dostałam bon i po czterokrotnym przejrzeniu asortymentu w końcu się zdecydowałam na kilka pierdół.


 Moi nowi faworyci: rzemienie z motywem :)
 Trochę posrebrzanego szajsu, co mi brakowało
 Igła do quillingu dla kumpeli oraz odlotowy guzik, który przyda mi się do torby
 Trochę toho. Nie wiem po co mi to, ale może kiedyś zachce mi się szydełkować
Gratisowe toho w niewielkiej ilości

I to na tyle. Idę zalać się hektolitrami mięty i zjeść dostaną ósmo-marcową czekoladę. :3 
13 dni <3
Miłego dnia!
Całuję ;*

7 komentarzy:

  1. No, całkiem spoko rzezy wybrałaś, muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę udanych zakupów :D Ten ważkowy guzik jest naprawdę przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajnych rzeczy nabrałaś ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne, jeszcze raz gratuluje! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne, jeszcze raz gratuluje! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzemienie brzmią interesująco, gdybym się na nie skusiła to pewnie by leżały w szufladzie długo..
    Zachęcam do szydełkowania z toho, ostatnio się wkręciłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. spokojnie ja wiem jak to jest wydać ogromne ilości kasy na części do biżu XD mi się zdarzają przesyłki za 500zł :D (głównie kamienie naturalne dla koleżanek mamy ^^) nie znałam tego sklepu... polecam TOHO :>

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D