13 mar 2015

Playlista twórcza

Nie czuję się dzisiaj najlepiej. Może przez to, że już piątek, może przez brak słońca, a może przez ledwo dychający komputer. Nie wiem. Po prostu nie mam siły nawet oczami mrugać. Przedwiośnie to koszmarny czas.
Przez jakiś czas układałam sobie playlistę do zadań specjalnych, czyli tworzenia. Ja muszę śpiewać, gdy coś robię, a w radio nie zawsze lecą znane mi piosenki. Uzbierałam dwadzieścia trzy utwory, które zapewniają mi minimalną dawkę energii, kiedy nie ma słońca. Wszystkie znam już na pamięć, ale jestem od nich uzależniona.



Odsłuchałyście? A może znacie którąś? :D
Miłego weekendu życzę! :3
Całuję ;*

3 komentarze:

  1. Gratulacje zostałaś nominowana do LBA :)
    Więcej informacji znajdziesz tu http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ...nie ma słońca? Codziennie wstajemy ok. 5.45 i już jest wtedy jasno :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D