4 mar 2015

Zuza przedstawia...

... Klaudię Rataj.

Może ustalę środę dniem przedstawiania? Nie. I tak to się nie uda. xD
 Jestem totalnie zakręcona na punkcie fotografii. Obserwuję mnóstwo stron o różnej tematyce i chociaż najbardziej kocham sesje podwodne to ostatnio moje serduszko zapukało energiczniej na widok zdjęć Klaudii Rataj. Uwielbiam, gdy zdjęcia mają charakter, pewien pomysł i nie są schematyczne. Wszystkie trzy punkty widzę u Klaudii. I choć raczej chciałabym być fotografem to przed jej obiektywem stanęłam bym bardzo chętnie, bo zobaczyć co ze mnie - takiego sobie szaraczka - wyczarowałaby na swoich zdjęciach. Poniżej malutka próbka jej portfolio, a po więcej zapraszam do jej fanpejdża (link wyżej) :D

... by absentii 

... by absentii 



Och internety, internety. Kiedy w końcu będzie wszystko działać jak należy... :/
Miłego dnia!
Całuję ;*

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, ma Kaludia Rataj dobre oko i głowę do fotografii, ale stanowczo to nie jest sztuka dla mnie, nudzą mnie zdjęcia ładnie ubranych i nijako pięknych kobietek na tle natury :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, chociaż ja nie lubię zdjęć ludzi - wole zwierzęta ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda zdjęcia wyglądają bardzo ciekawie... ale mimo wszystko niezbyt mi się podobają. Nie przepadam za tego typu fotografią (ludzie na tle przyrody) i nieważne jak piękne są te zdjęcia, nie jestem w stanie się do nich przekonać. Ale, nie powiem, warto było przejrzeć galerię tej artystki, przynajmniej z czystej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zdjęcia tej Pani. Są takie bajkowe!

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D